Ga naar de inhoud

Verkopen

Ben je zover dat je aan een van je contacten een concreet voorstel kunt doen? Proficiat, je bent nog een stap verwijderd van het definitieve “yes!”. Belangrijk om in de gaten te houden: als het wederzijds commitment er is, dan is de prijs vaak van secundair belang. Dat geldt zeker als je weet dat jouw prijsstelling marktconform is. Een gouden regel bij het noemen van je een prijs is om daarna nog één of meer voordelen te noemen van je voorstel. En denk erom: als nooit iemand zegt dat je te duur bent, dan ben je te goedkoop.

Wat klanten zeggen

Feedback

    In de schijnwerpers van een voortdurend evoluerend bedrijfslandschap, speelt het verkrijgen van authentieke klantenfeedback een cruciale rol bij het vormgeven van verbeteringen en het versterken… Lees verder »Feedback

    Adverteren

    Adverteren

      Adverteren is een veelgebruikte marketingstrategie met zowel voordelen als nadelen. Hier zijn enkele van de belangrijkste voor- en nadelen van adverteren: Voordelen van Adverteren: Nadelen… Lees verder »Adverteren